گم گشته ی راستین ما کیست؟مخاطب نگفتن های ما...

و چه شگفت است آشنایی در پس بیگانگی ،خویشاوندی پنهان در نا آشنایی

گم گشته ی راستین ما کیست؟مخاطب نگفتن های ما...

و چه شگفت است آشنایی در پس بیگانگی ،خویشاوندی پنهان در نا آشنایی

ای روی تو راحت دل من

چشم تو چراغ منزل من

آبیست محبت تو گویی

کآمیخته اند با گل من

***

شادم بتو مرحبا و اهلا

ای بخت سعید مقبل من

با تو همه کارها مهیاست

بی تو همه هیچ حاصل من

***

گوئی که نشسته ی شب و روز

هرجاکه توئی مقابل من

گفتم که مگرنهان بماند

آنچه ازغم تست دردل من

***

بعداز تو هزارنوبت افسوس

بردرد و خیال باطل من

هرجا که حکایتی و جمعیتی

هنگامه تست و محفل من

***

گرتیغ زند بدست سیمین

تا خون رود از مفاصل من

کس را بقصاص من مگیرید

کزمن بحلست قاتل من

 

نظرات 3 + ارسال نظر
شقایق دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:33 ق.ظ http://shaghayegh.blogsky.com

شعر از کی بود؟

نویسنده دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:59 ق.ظ

از سعدی.

هدی دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:49 ق.ظ http://www.elmoservat.blogfa.com

سلام
آپ جدیدتون عالی بود
ممنون که خبر کردی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد