گم گشته ی راستین ما کیست؟مخاطب نگفتن های ما...

و چه شگفت است آشنایی در پس بیگانگی ،خویشاوندی پنهان در نا آشنایی

گم گشته ی راستین ما کیست؟مخاطب نگفتن های ما...

و چه شگفت است آشنایی در پس بیگانگی ،خویشاوندی پنهان در نا آشنایی

دیوانه ام از عشق او،آنید و زنجیرم کنید!

مستم من از پیمانه اش،گیرید و زنجیرم کنید

من کعبه ی اهل دلم ،آرید بر من سجده ای

دارم درونی پر شرر،آنید و تکفیرم کنید

بیرون زباور های تن،دارم برای خود سفر

هم خضر و هم موسی، منم،آنید و تفسیرم کنید

صیاد بحر وحدتم  ،  فارغ زبار کثرتم

پایان گرفته حج من ، آنید و تقصیرم کنید

من میوه ی تاکی ترم ،دارم دل پر شیره ای

جا کرده ام اندر خمی، آنید و تخمیرم کنید!

من یوسف کنعانیم، بیرون زچاه تن کنون

محسور آن سیمین ،تنم،آنید و تدبیرم کنید

شب با ملائک در سجود ،روز با حریفان مست می

من مسجد و میخانه ام، آنید و تخریبم کنید!

اندر خرابات زمان، گم گشته از من آرمان

بی چاره ای وا مانده ام ،آنید و تحجیرم کنید!

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 7 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 07:59 ب.ظ

عالییییییییییییی!!

هدی جمعه 7 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:36 ب.ظ http://www.elmoservat.blogfa.com

سلام
شعر خیلی قشنگی انتخاب کردین.
راستی این شعر از کیه؟

نویسنده جمعه 7 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:30 ب.ظ

نمی دونم

فاطمه شنبه 8 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:04 ب.ظ

سلام
عکس های وبلاگتون بسیار قشنگه !!
در ضمن قالبتون هم سنگینی و وقار خاصی داره!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد