گم گشته ی راستین ما کیست؟مخاطب نگفتن های ما...

و چه شگفت است آشنایی در پس بیگانگی ،خویشاوندی پنهان در نا آشنایی

گم گشته ی راستین ما کیست؟مخاطب نگفتن های ما...

و چه شگفت است آشنایی در پس بیگانگی ،خویشاوندی پنهان در نا آشنایی

هنوز قصد آمدن نکردی؟ می بینی که این انتظار چطور روح مرا بی تاب کرده ! اینجا کسی نیست ،دیگر کسی را  به  اینجادعوت نمی کنم محبوب من به سراغ من بیا که من تنهام

                           باور نکن تنهایی ات را ،من در تو پنهانم ...

 

 

 

          

 

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:42 ب.ظ

چه جالب !! من هم همینطور !

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:14 ق.ظ

حتمن از دوستان شنیدی من خیلی قشنگ بازی می کنم !
هر وقت خواستی تمومش کنی یه طوری سیگنال بده باشه ؟!

هادی پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:56 ب.ظ

باور نکن تنهایی ات را!

نویسنده(خود خودم) پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:05 ب.ظ

به بی اسم

اولا :حتمن نه حتما

دوما : از این بچه بازی ها خوشم نمی یاد هر چقدر هم که قشنگ بازی کنی!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد